|
Whoosh Web Design - Uitleg |
Web design is redelijk veel omvattend, toch hebben we er naar gestreefd om de prijs opbouw simpel te houden. Zo zullen we op basis van een orgineel concept, d.m.v. een modulaire opbouw alles kunnen maken. Ongeacht het aantal pagina´s waaruit de site bestaat, een consequente doorvoering van uw vormgeving in links, logo´s, beeld materiaal en tekst uiterlijk. Maar ook in de interactieve delen zoals beveiligde zone´s, online bestel en betaal mogelijkheden, catalogi, tentoonstellingen etc.
Een van onze standaard pakketten is het ART-pakket, voor kunstenaars, dit omvat o.a. een tentoonstellings agenda, nieuwsbrief, catalogus, E-cards en een gastenboek.
|
Een compleet site ontwerp valt uiteen in de volgende onderdelen:
- Basis HTML: ontwerp en uitvoering van tekst en beeld opbouw, links en de basis structuur van de site.
- Foto´s: Die kunnen door u aangeleverd worden, maar ook door ons gemaakt. Voor foto´s op een website geldt vaak dat één foto meer zegt als duizend woorden, maar dan moet het wel een goede foto zijn.
- Logo / Beeldcollage ontwerp: Voor bedrijven of instellingen die nog geen logo hebben en Whoosh dit voor hun willen laten ontwerpen hebben we ook veel mogelijkheden. Zo werken we samen met grafisch kunstenaars om tot de beste oplossing te komen.
- Onderhoud: Dit kunt u naar keus zelf doen (als er regelmatig wijzigingen zijn)
met gebruik van ons unieke content management systeem tegen een vaste maandelijkse vergoeding. Of, als er maar een paar wijzigingen per jaar zijn of u er tegen op ziet om dit zelf te doen kunnen wij het ook doen tegen uur tarief.
Ons Content Management System is zo ontworpen dat de klant zelf zijn site kan aanpassen zonder kennis van HTML of andere techniek. Ieder onderdeel is aanpasbaar en zo nodig dagelijks te wijzigen, denk aan aanbiedingen en prijslijsten.
Door de modulaire opzet is het ook mogelijk om later zaken toe te voegen zoals een bestel systeem, email formulieren, voorraadbewaking, uren registratie en agenda. Kortom te veel om op te noemen.
Het gebruik van dit systeem is optioneel en zeker niet voor iedere klant van toepassing. Maar het bied wel de meeste waarde voor je geld als je de site regelmatig wil onderhouden en daarbij niet van een ander afhankelijk wil zijn.
|
Als de klant ook een hardware oplossing wil kan ook dit geleverd worden om uw bedrijf of instelling te automatiseren en dat alles tegen concurrerende prijzen. Denk hierbij aan levering van volledig geinstalleerde PC´s en netwerk oplossingen.
|
Door het gebruik van open software kunnen we de kosten van elke nieuwe werkplek aardig reduceren, zonder daarbij de productiviteit te schaden. |
Door gebruikmaking van ons agenda systeem kunt u uw persoonlijke en zakelijke agenda raadplegen en ook combineren zodat u een compleet overzicht krijgt. Ook is het mogelijk om bedrijfsgrens overstijgend een project agenda op te zetten, inclusief takenbeheer en deadline waarschuwingen. En dit alles in uw eigen bedrijfsstijl en instelbaar naar uw behoefte.
|
Door het gebruik van een extreme beveiliging in ons content management systeem kunnen we een veilige omgeving bieden voor uw website, en andere privacy-gevoelige gegevens zoals de agenda en voorraad beheer.
|
Het publiceren van een website op het internet kan soms best problematisch zijn, daarom nemen we die taak van u graag over.
Dit alles inclusief het aanmaken van eigen domeinnaam, opzetten van email adressen en server administratie. Dit alles kan zowel op onze eigen servers gebeuren als ook op een server(park) van uw keuze.
Domeinnaam registratie van com/net/org/be/nl kunnen we u aanbieden tegen scherpe prijzen. Naar keus voor één of meerdere jaren leggen we dan uw bedrijfsnaam vast op het internet.
|
|
|
Nu ook een volwaardige F-gassen administratie mogelijk in het pakket voor ZZP-ers. Conform
F-gassenverordening (EU 517/2014) .
Verder goed op weg met een paper-less werkplaats project met tablets.
Ook de integratie met externe pakketten loopt nog beter, kortom we gaan weer lekker. |
|
|